dinsdag 14 mei 2019

Sebastiaan Nieuwland wethouderskandidaat namens D66 Vlaardingen

Met gepaste trots maken wij bekend dat wij in de persoon van Sebastiaan Nieuwland een kandidaat- wethouder voor de gemeente Vlaardingen hebben gevonden.

Nieuwland (43 jaar) woont nu nog met zijn gezin in Heemstede. Momenteel is hij Directeur- Bestuurder van een schoolverenging en heeft daarnaast in de afgelopen 10 jaar ook politiek zijn sporen verdiend. In deze periode is hij raadslid, fractievoorzitter en wethouder geweest. Wij hebben hem leren kennen als een energiek en verbindend persoon met stevige ervaring in de verschillende rollen en krachtenvelden in de politiek.

Nieuwland: “Mijn ambitie is om vanuit een open en verbindende houding aan de slag te gaan en de opdracht, zoals we in het akkoord hebben geformuleerd, op te pakkenEr ligt een goede basis en de komende jaren gaan we hard aan de slag om de gestelde doelen te halen. Ik koppel mijn drive aan een gezonde dosis humor en relativeringsvermogen en denk daarnaast dat ik een verbindende factor kan spelen in het stadsbestuur”.

Wij gaan voor een stabiel bestuur voor onze gemeente en zien daar een mooie rol voor Sebastiaan Nieuwland weggelegd.