woensdag 8 mei 2019

Europese Lijsttrekkers D66 en SP in debat in de Kroepoekfabriek!

Op dinsdagavond 21 mei om 20.00 uur organiseren de SP en D66 in aanloop naar de EU-verkiezingen een groot EU-debat in Vlaardingen. De lijsttrekkers van beide partijen zullen deze avond de degens kruisen en met elkaar hun visie over de EU en de toekomst van de EU uitwisselen.

Dit belooft een zeer interessante avond te worden aangezien beide partijen zeer verschillend kijken naar de toekomst van de huidige EU en haar beleid. D66 is vóór Europa, terwijl de SP weliswaar niet uit de EU wil vertrekken maar wel zeer kritisch staat over de uitbreiding van de EU. De onderwerpen die in ieder geval aan bod zullen komen, zijn migratie, vluchtelingen en arbeidsmigranten.

Sophie in ’t Veld is lijsttrekker voor D66 en zal met al haar ervaring in de EU haar standpunten aan u voorleggen. Arnout Hoekstra, een nieuwkomer voor de SP en jarenlang wethouder geweest in Vlaardingen, zal de standpunten van de SP aan u voorleggen. Dit belooft een spannende politieke avond te worden. Deze debatavond wordt gehouden in de Kroepoekfabriek op dinsdagavond 21 mei om 19,30 uur inloop en aanvang om 20,00 uur

Toegang is gratis. Iedereen is welkom!

Meer info, aanmelden en anderen uitnodigen kan hier!