woensdag 5 maart 2014

Bus on Tour groot succes

Afgelopen zaterdag waren Tweede Kamerleden Wassila Hachchi en Stientje van Veldhoven te gast in onze Waterweg-regio. Gesteund door een grote groep vrijwilligers, kandidaat raadsleden en andere geïnteresseerden gingen het hoog bezoek de steden Schiedam, Maassluis maar natuurlijk ook Vlaardingen af. In die steden werden flyers, kaartjes en gesprekken uitgewisseld.

Dat het politiek hoogseizoen is werd al snel duidelijk: ook de VVD was in Vlaardingen vertegenwoordigd met een partijkopstuk, namelijk Fred Teeven. De ontmoeting tussen de heer Teeven en ons Kamerlid Wassila Hachchi was bijzonder te noemen, en is vanzelfsprekend ook vastgelegd op de gevoelige plaat. Deze foto, en natuurlijk vele anderen, zijn terug te vinden op onze Facebook-account!

Wil je reageren of meepraten? Dat kan! Doe dit via onze Facebook-pagina of via Twitter! Daarnaast kun je jezelf ook abonneren op onze YouTube-pagina, zodat je altijd op de hoogte bent van de nieuwste ontwikkelingen!