donderdag 23 januari 2014

Officiële start campagne 2014 een feit!

We waren natuurlijk al een tijdje bezig, maar met het vaststellen van het verkiezingsprogramma 2014-2018 is gisterenavond tijdens de Algemene Leden Vergadering (ALV) de campagne officieel begonnen!

Tijdens de drukbezochte ALV  is naast het nieuwe verkiezingsprogramma ook deze nieuwe website officieel van start gegaan. De website en het verkiezingsprogramma gaven het startschot voor onze campagne in 2014. We hebben veel leuke en interessante activiteiten gepland en natuurlijk zul je op deze website hierover worden geïnformeerd.

Benieuwd naar wat je te wachten staat? Bezoek dan onze agenda en zet bijvoorbeeld D66 in gesprek met Vlaardingers of de D66 Bustour alvast in je eigen agenda en mis het niet!

Fotograaf: Koen Kegel

Wil je volgende keer ook bij de ALV aanwezig zijn? Vul dan het formulier op deze pagina in en wij komen spoedig bij je terug!

Lid worden?

Ben je nog niet zeker wat een lidmaatschap voor jou kan betekenen of ben je al lid en wil je weten wat er mogelijk is? Vul dan dit formulier in en wij komen, vrijblijvend, met je in contact!
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.